Måndag med huvudvärk

Hemma från måndagens skoldag. Hedvig gick precis här ifrån efter att ha tittat in en stund och snackat lite. Som vanligt har jag huvudvärk idag. Måndagens vanliga. Hade i stort sätt alla lektioner som går att ha idag. Många men korta. Började 9.00 vilket var skönt. Var trotts allt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Kan också glädjas åt att jag börjar 9.20 imorgon pga. att vi inte har engelska. Ska ta undan lite från skrivbordet som återigen är överbelamrat innan jag tar itu med läxorna. Allt kommer på en gång... först inget, sedan allt! Kom på att jag hade ett litet stavningstest idag också... det gick ju inte överdrivet bra. Ha det gött och hoppas att ni inte fått lika mycket läxor som jag fått...

Bilder | |
#1 - - Charlotte:

Men vadå, börjar ni 9.20 i morgon?! det måste ni ju säga annars så står vi ju där och väntar ...

Upp