Julafton imorgon!

Dålig uppdatering, tyvärr! Ska bli bättre senare... Men jag hinner helt enkelt inte. Har haft en toppendag hos mormor och morfar. Som vanligt har jag jättemycket just nu, och klockan är 20 över 11 :( Inte bra - för jag måste dessutom in i duschen nu!
Det är julafton imorgon - men det tror jag inte jag är ensam om att inte riktigt förstå!

Iår känner jag mig i alla fall lugn på att få en ordentligt vit jul! Mycket snö ligger utanför fönstret och kylan håller i sig!


Jag som trodde jag skulle hinna med att ladda in alla bilder från kameran också, men det gjorde jag inte - precis som med allt annat! En bild från förra året fick det bli. Jag som tillochmed laddat upp med lite vinterbilder i kameran :(

Bilder | |
#1 - - mst:

god jul =)

#2 - - Nathalie:

GOD JUL SÖTNOS! :D

#3 - - Nathalie:

God Jul säääälv :D

Är den bilden från lida? =)

#4 - - Sofia:

Vi var hos farmor och farfar!!<33

Upp