Internet

Tjena, tjena mittbena :P Åå.. det väcker minnenfrån elidakvällarna...

Som ni kanske förstår efter hur mycket det uppdatateras här har jag inte alltid tillgång till internet. Jag använder i stort sätt datorn för att ladda in bilder på kameran så att jag kan ta nya. Hehe.. snart får jag nog ha en jubeleum eller något. Jag fick min kamera på min födelsedag förra året, alltså den 20 december. Det har alltså gått ungefär ett halvår... Kan ni gissa på ett ungefär hur många bilder jag har tagit!? Det är en del måste jag säga.. hehe. Men kameran följer ju med överallt också... och jag tar kort på det mesta. Btw, Har ni någonting som ni skulle vilja se bild på? Vad som helst typ...  Det mesta finns i mapparna i Mina bilder.


Det kan vara det mesta... en kaka med ett hjärta i....

eller


Ett myggljus som ska förhindra myggor men som, tydligen, drar till sig nattfjärilar. Stackarn fastnade...

Eller varför inte


En härlig grillmiddag =)


Eller remmar i massa olika smaker, mmm...

Men hursomhelst...  Internet går ju inte jättefort direkt så det tar ännu längre tid en vanligt att ladda upp bilder så det får vara bra för den här gången. Förövrigt ligger jag på typ sid 300 i den sista boken i min absoluta favoritserie <3 Sorgligt att den snart är slut men... vi får väl se hur jag klarar mig. Simma lungt! :P
Bilder | |
Upp