Mors dag

Hej hej, igårkväll blev det hyfsat sent, men ändå orkade jag upp vid halv åtta idag. Och varför: Jo, såklart för att fira mamma idag på mors dag med färdig frukost. Men också för att klockan 10.00 gå med Hedvig på den sista gudstjänsten och för att hinna göra mig i ordning.
Gudstjänsten, var ganska okej. Det var någon slags "familjegudstjänst", så den var lite lättsammare, kortare och med lite låtar som exempel Idas sommarvisa. Passar mig det.. haha :D
Nu efter, fixar vi lite för att även fira pappas mamma. Alltså min farmor, och såklart farfar. Det blir en liten tripp med båten såhär i värmen. Gud så varmt det är! Höll nästan på att svimma bara att sitta ute och äta frukost. Okej, inte riktigt, men nästan! Men det är bara bra :)

Dessutom börjar fjärilarna i magen börja krypa fram inför den trettonde och konfirmationslägret. Det ska bli så himla roligt!!!!!!

Solen och jag hälsar, ha det varmt!

| |
#1 - - hedvig:

längtar till lägret!.

ha en bra dag<3

förresten, fin bloggdesign`

Upp