Biofilmer

Nu drar jag till gitarren efter dusch och läxläsning. Ska bli kul! Har dock så väldans ont i fingrarna... :( Men först tänkte jag ta och berätta om lite biofilmer som står på min lista att vilja se:

Har ju en hel del på lager... Så jag tänkte ta och nämna några av dem :)

Först och absolut främst: NEW MOON!! Har ju längtat i en hel evighet :D Del två i The Twilight saga.


2012 - jag gillar spännande filmer!! Om att jorden går under 2012...



Michael Jacksons This is it - Det känns helt enkelt som om man borde se den :P Men jag har ingen direkt brådska...



Bröllopsfotografen- Den verkar rolig :)



Sedan finns det såklart en hel del andra filmer som jag skulle vilja se som inte längre går på bio. Bara för att ta några exempel: Benjamin Buttons otroliga liv, Australia, I taket lyser stjärnorna osv.  Sedan är jag ganska sugen på att se Elidafilmen igen - för typ 10:e gången :D

Om ni har sätt någon av filmerna får ni mer än gärna säga vad ni tyckte! Är de värda att se?
Bilder | |
#1 - - yasmine modell & blivande mamma:

helt oki men är jätte trött kraam

#2 - - MADDE:

Haha jag har faktiskt sett alla de första tre :) har blivit en del bio sista tiden!

Alla är helt klart värda att se! Jag vill inte ge dig för höra förhoppningar men jag rekommenderar alla starkt :)

Hoppas du hade en fin måndag :)

puss och kram!

Upp