The mist

I helgen var det ju världens dimma!! Eller ja, i söndags då :P Så här hemma skojade vi om en rolig film som vi såg för ett bra tag sedan. Rolig kanske är fel ord, snarare lite läskig och äcklig. Men ändå ganska konstig och overklig. Ändå! The mist hette den. Handlar om en by som täcks av en tät dimma där man får följa de personer som gömmer sig i en mataffär - med glasväggar! De blir lite smått galna där inne och bildar "lag" efter vad de tycker borde göras. Eftersom dimman innehåller något slags djur, eller odjur snarare sagt.


Påminner lite om Flugornas Herre som vi såg i skolan som också handlar om att personerna blir galna pga. omständigheterna.


Något äldre... :P

Kom precis hem från gitarren och har gjort mig i ordning för att lägga mig i sängen och läsa läxor. Sedan ska jag sova - så God natt :D Imorgon löper dagen antagligen på som vanligt förutom att vi inte har någon idrott. Sedan ska jag hem och plugga til samlingsprovet i matte som vi har på onsdag :P Kramar

Bilder | |
#1 - - Nathalie:

Hahaha, tur att du inte

berättade om den filmen

INNAN jag gick promenaden.

Hade antaligen inte vågat

gå då ^^

#2 - - MISSEXTRA:

sv: Sjuk men dte är bra ändå:P

Upp