#1 - - Nathalie:

åhh älskade tjej. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Och du får ha det sååååååå jättebra på Kanarieöarna! :D Ta mycket bilder och gör mig avensjuk okej? ;P :D :D

Kram på dig Sötnos <3

#2 - - Naomi:

Villken Fin Bild :) Vad fick du för speciellt i julklapp då ? Hoppas Du hadde det mysigt i jul=)

#3 - - NAN :3:

Fin blogg :)

Haft en bra jul?

#4 - - Nathalie:

Bara så du vet så saknar jag

dig jättejättemycket <333 Tack

för att du finns!! och lova att

bli riktigt brun nu. Känner för

att bli lite avensjuk. haha ;D

Messa mig när du kommer hem! :D :D :D

#5 - - Freija:

Låten är grym! :D

#6 - - Nathalie:

Pöss och kräm på dig <3

#7 - - Nathalie:

Min sötnos, hoppas du gosar

lite med nallepalleplutt

också. SAKNAR DIG <3

#8 - - Nathalie:

miss U <3

#9 - - Victoria:

SV: Jag hejade på erik, och det blev ju han som vann, hehe ;) Hoppas allt är bra och att du haft en mysig jul!? :)



P.S. Förlåt för att det tog 100 år för mig att svara. :P

#10 - - Nathalie:

VET DU VAD???? :D

100 besökare idag xD :O

#11 - - Nathalie:

Saknar dig <33

#12 - - Nathalie:

pöss <3

#13 - - Natursmycken:

NatursmyckenUF önskar er ett GOTT NYTT ÅR med full av gläjen och lyckan. Besök vår blogg för naturliga smycken, snart kommer nya smycken lansera. Tack till alla kunder som stödjade ung företaget i passerande tiden.

Mvh/ NatursmyckenUF

#14 - - Nathalie:

Gott nytt år :D <333333

#15 - - Cajsa:

Hej!

allt bra idag?^^ :)

#16 - - Nathalie:

Åhh, jag har så tråkigt. Du

är inte inne på msn :P haha

pöss på dig <3 Säkert är du

brun som en pepparkaka nu ;O

#17 - - Nathalie:

Har saknat dig med, såklart :D :D

Upp