Marabou sommar

Har jag nu testat! Eller ja, jag smakade ju en ruta för ett tag sen. Men vi köpte den hem idag, för att avnjuta under Morden i Midsomer som jag förövrigt tyckte klarade av förväntningarna sedan tidigare år. Jag gillar Jones... haha, båda två förresten (Jones och Barnaby) är så roliga att man bara måste skratta åt dem. Speciellt Jones, så klumpig och allmänt trög. Haha! Som när han säger något och bara står och tittar rakt ut som ett klomplett pucko och fattar ingenting. I alla fall, Marabou sommar! Jättegod ju. Gillar när jordgubbarna är sådär frystorkade. Mmm... Lite synd att det är en Limited Edition, och inte är här för att stanna :( Men man får väl njuta medans den finns kvar :P Ska väl gå och sova... men jag tvivlar på att jag klarar av att gå förbi boken på nattygsbordet utan att inte läsa lite. Jag är förälskad, den är helt underbar. Hela eftermiddagen så låg jag i den stekheta värmen ute i hängmattan och läste, kapitell efter kapitell. Alltså, verkligen en rekomendation från min sida. Jag vet att jag är lite sen men ändå. Dom flesta har väl redan sett filmen eller läst boken. Det är alltså "Om jag kunde drömma" som jag pratar om, det kan ju vara bra att nämna. Höhö... Är överlycklig över att boken är tjock och att det finns ytterligare tre :D

Sweet dreams <3







(Såg också att den är har samma storlek på bredden och längden som alla andra Marabou, men är tunnare på höjden. Och därmed 180g istället för 200g som dom andra för samma pris. Men ändå, den är god)
Bilder | |
Upp