Snart påsk

Jag som var så taggad :( Men inte fick jag läsa mitt tal idag, utan får istället göra det imorgon. Samma dag som teknikredovisningen... Och inte nog med det har jag även fysikprov på torsdag, och ett engelskatest. Mycket läxor, men jag känner mig inte så stressad. Som tur är. Snart är det ju i alla fall påsklov ♥ :D Kycklingar och ägg pryder huset, och lite påskris. Idag var det dessutom påsklunch. Och vädret är fint. Jag känner mig glad! :)

Jag gillar påsken. Färglad och enkel. Gillar ni påsken?

#1 - - Anna:

SV: Den har varit okej, fint väder ju :D Jag har varit på sjukhuset hela dagen :) sj dÅ?

#2 - - Anna:

SV: hehe nej precis :)

Påsken är underbar, så fina färger och ljuva dofter xD hah :) . Nej men vi ska resa bort på torsdag så det blir nog en nice påsk :) Gillar du själv påsken

#3 - - Anna:

SV: Nice :) Har ni något tema i skolan? Typ att alla ska ha gula kläder eller något sista dagen?



Vi ska te Öxabäck :)

#4 - - Sandra Marinoni:

sv; tack detsamma! nja, jag har inte gjort mycket, dudå?

#5 - - Patricia:

Hej tack för inlägget :)

Min dag har varit bra, inte så annorlunda än vanligt jag har färgar håret :) hihi, hur har din dag varit?

#6 - - Sandra Marinoni:

sv; okej, så trevligt! lycka till med pluggandet :)

joorå, visst gillar jag påsken allt :D

#7 - - Sandra Marinoni:

sv; de nada! njaa, jag vet inte riktigt, kanske ska träffa en vän :) självdå?

#8 - - Sandra Marinoni:

hahah, såg nu att du skrev för PÅSKEN! och där har jag bara en påskmiddag inplanerad :P dudå?

#9 - - Sandra Marinoni:

sv; haha, det låter bra det måste jag säga :D

#10 - - maria:

Jag älskar påsken :) Det mesta med allt är väl maten och att man får lov :D

#11 - - Milla:

Sv; Hej! Det var verkligen ett bra tag sen och du har bytt header sen sist. Riktigt fin är den! :)

Åh, allt är bra med, hur är det själv? :)

#12 - - SOFIA/THE GOOD LIFE:

om jag bara firade påsk... :P

#13 - - sandra:

Jag har haft en helt okej dag, bara tagit det lugnt. Hur har din dag varit? :)

#14 - - sandra:

ja, det är alltid mycket inför loven.

Vi ska få lite gäster här på fredag och på lördag ska jag iväg på påskmiddag:) vad är dina planer för påsken?

#15 - - Anna:

SV: Ja vi har att alla ska ha minst ett gult plagg :)



Det ligger 40 mil från mig :)

#16 - - SOFIA/THE GOOD LIFE:

haha nej nej det är lugnt, jag är muslim :)

Upp