Exkursion

Det säger ju inte så mycket... Men jag tror inte många där ute skulle vilja byta ut sin eftermiddag mot min - har undersökt stinkande dammar i regnet och letat insekter. Ungefär. Det var ju inte det roligaste direkt, men nog om det. Dagen har varit okej i övrigt. Är hemma nu och ska försöka komma framåt i pluggandet. Men jag ska också hålla mig inloggad på msn för jag är nyfiken! :D hehe

Dagens väder ligger inte på min innelista just nu... men å andra sidan var det ju ingenting om man jämför med cykelturerna på gotland :P



#1 - - MADDE:

Hej finis! Du jag har en liten fråga.. du är ju så duktig på att ändra design. Jag vill få min blogg lite bredare och har tagit hjälp av: http://www.designadinblogg.se/2009/march/andra-bredd-pa-din-blogg.asp. När jag har fått bredden jag vill ha flyttas hela menyn allra längst ner till höger på bloggen. Vet du vad jag gör för fel?? :S

Vi ses snart! puss

Upp